• Pon.-Pt. 9.00-18.00, Sob.-Nie. 10.00-15.00
  • Warszawa, ul. Trakt Lubelski 253F/6
  • +48 517 717 310

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

  1. Czy w PASAUTO wynajmę samochód bez kaucji?
    Wynajmujemy auta z bardzo niską kaucją, którą można wpłacić gotówką przy odbiorze samochodu. Kaucja w naszej wypożyczalni wynosi 300 EURO. Kaucja stanowi zabezpieczenie na wypadek uszkodzenia samochodu przez klienta. W wypadku zwrotu samochodu bez żadnych uszkodzeń, kaucja w całości jest zwracana w gotówce w momencie oddania pojazdu.
  2. Kto może korzystać z usług wypożyczalni?
    ​Wynająć u nas samochód może każda osoba, która ukończyła 23 rok życia i posiada prawo jazdy przez okres dłuższy niż 1 rok. W przypadku osoby poniżej 23 roku życia, istnieje możliwość wynajęcia samochodu ale cena najmu wzrasta o 30%.
  3. Jakie dokumenty powinienem mieć przy wynajmie samochodu?
    Do wynajmu samochodu wymagane jest przedstawienie dwóch dokumentów potwierdzających tożsamość najemcy (np. dowód osobisty, paszport, prawo jazdy, karta pobytu)
  4. Czy muszę rezerwować samochód?
    Tak,aby mieć pewność, że auto będzie dostępne, najlepiej rezerwować przez formularz rezerwacji lub telefonicznie na +48 517 717 310
  5. Jakie formy płatności za wypożyczenie samochodu akceptujecie?
    Za wynajem można zapłacić gotówką, kartą lub dokonać przelewu na konto wypożyczalni.
  6. Czy mogę palić lub przewozić zwierzęta w wynajmowanym aucie?
    Nie. Jest zakaz palenia oraz przewozu zwierząt w samochodach. Za jego nieprzestrzeganie grozi kara umowna.
  7. Czy za anulowanie rezerwacji doliczana jest kara?
    Jeśli chcesz zrezygnować z wynajmu, będziemy bardzo wdzięczni o wcześniejszą informacje telefoniczną.
  8. Czy przy wynajmie długoterminowym mogę okleić samochód własnym logo?
    W przypadku najmu długoterminowego, istnieje taka możliwość.
  9. Gdzie odbiorę i oddam zarezerwowany samochód?
    Auto można odebrać i oddać w wybranym przez Państwa oddziale PASAUTO w Polsce lub Holandii.
  10. Czy istnieje możliwość podstawienia samochodu we wskazane miejsce?
    Tak, podstawiamy samochód pod adres wskazany przez klienta. Jest to usługa płatna dodatkowo według cennika.
  11. Czy auto może odebrać osoba trzecia?
    Tak, po wcześniejszym uregulowaniu płatności oraz formalności. W takim wypadku wymagane jest upoważnienie.
  12. Chciałbym przedłużyć wynajem. W jaki sposób mogę to zrobić?
    Należy skontaktować się z telefonicznie z PASAUTO i uzgodnić warunki przedłużenia najmu.
  13. Czy za wynajem pobieracie dodatkowe opłaty?
    Dodatkowe opłaty pobierane są wyłącznie za świadczenie dodatkowych usług w tym np. oddanie samochodu w innym kraju niż  kraju odbiór, podstawienie samochodu na adres wskazany przez klienta lub też zwrot poza godzinami pracy wypożyczalni. Wszystkie dodatkowe opłaty są zawarte w Cenniku.
  14. Czy samochody oferowane na wynajem mają limit kilometrów?
    Samochody w naszej wypożyczalni nie mają limitu kilometrów.
  15. Czy samochód może prowadzić tylko osoba, która wynajęła auto?
    Samochód może prowadzić zarówno osoba, która dokonała wynajmu, jak i osoba upoważniona pisemnie przez wynajmującego. Nie pobieramy za to żadnych dodatkowych opłat.
  16. Czy Waszym samochodem mogę wyjechać za granicę?
    Tak, istnieje taka możliwość wewnątrz granic Unii Europejskiej. W tym wypadku należy przy podpisywaniu umowy zgłosić taki fakt i dokonać jednorazowej opłaty zgodnie z Cennikiem. Wyjazd poza granice Unii Europejskiej jest zabroniony.
  17. Nie posiadam polskiego prawa jazdy. Czy mogę wynająć samochód w waszej wypożyczalni?
    Tak, nie ma z tym problemu.
  18. Co muszę zrobić w przypadku kolizji/wypadku?
    Należy zadzwonić pod jeden z numerów +48 517 717 310, +48 577 444 369 lub +31 6 87726585 i następnie postępować zgodnie z instrukcjami.
  19. Co muszę zrobić w przypadku awarii samochodu?
    Zadzwonić pod numer alarmowy +48 577 444 369 lub +31 6 87726585, znajdujący się również na umowie najmu pojazdu.
  20. Czy muszę zwrócić samochód z pełnym bakiem?
    Samochód zwracasz z taką ilością paliwa z jaką wypożyczałeś. Ilość paliwa jest zaznaczona na protokole zdawczo-odbiorczym dołączonym do umowy.
  21. Czy wystawiacie faktury za wynajem?
    Jesteśmy w pełni legalnie działającą firmą, dlatego na każdą świadczoną przez nas usługę wystawiamy faktury VAT.
  22. Ile zapłacę za wynajem samochodu w wypożyczalni PASAUTO?
    Cena za wynajem uzależniona jest od rodzaju wynajmowanego samochodu jak i okresu na jaki się go wynajmuje. Szczegółowy cennik dostępny jest pod tym adresem www.pasauto.pl/pricing/.
  23. Jaki jest minimalny okres na jaki mogę wynająć samochód?
    Minimalny okres na jaki można wynająć samochód wynosi 3 dni.
  24. Jakie ubezpieczenie posiadają Wasze samochody?
    OC, AC, ASSISTANCE, NNW
  25. Czy auto mogę oddać w innym oddziale niż wypożyczałem?
    Istnieje możliwość zwrotu samochodu w innym oddziale PASAUTO niż nastąpiło jego wypożyczenie. Usługa płatna dodatkowo zgodnie z cennikiem.
  26. Czy mogę odebrać/oddać samochód poza godzinami pracy?
    Istnieje możliwość zwrotu samochodu poza godzinami pracy danego oddziału. Jest to usługa dodatkowo płatna zgodnie z cennikiem.
  27. Co w wypadku spóźnienia się ze zwrotem samochodu?
    W przypadku poza godzinami pracy danej filii. Jest to usługa dodatkowo płatna zgodnie z cennikiem
  28. Czy mogę wynająć samochód “od ręki”?
    Zawsze posiadamy wolne samochody na wynajem. Nie jesteśmy jednak w stanie zagwarantować ciągłej dostępności konkretnego modelu lub typu auta. Dlatego mimo wszystko, zalecamy wcześniejszą rezerwację.
There is no selected car class in current office. Please choose another Class!